Stacja Kontroli Pojazdów
ZORD ogłasza nabór na kurs kandydatów na diagnostów samochodowych.
Kurs prowadzony jest na podstawie ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY I ROZWOJU W SPRAWIE SZKOLENIA I EGZAMINOWANIA DIAGNOSTÓW ORAZ WZORÓW DOKUMENTÓW Z TYM ZWIĄZANYCH.
Zakres kursu obejmuje 116 godz.
spotkanie organizacyjne planujemy na 05.09.2022r. (poniedziałek) na godz. 17:00 w siedzibie ZORD przy ul. Mieszka I 39
zgłoszenia przyjmujemy pod nr +48 662-184-446 oraz mailowo brd-szkolenia@zord.pl
Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów
ul. Batalionów Chłopskich 43 w Koszalinie
tel. 94 343-07-45; kom. 881-404-555
e-mail: badania-pojazdow-batalionow@zord.pl
UWAGA!!! dojazd od ul. Młyńskiej (ze względu na budowę wiaduktu)
Godziny otwarcia:
pon. – pt.: 7.30 – 18.00
sobota: 8.00 – 15.00
Na naszej stacji czas klienta jest najważniejszy!!!
Akceptujemy płatności: gotówkowe, bezgotówkowe, BLIK.
1. Organizacja procesu badania technicznego:
- Klienci podjeżdżając na stację pozostają w pojazdach i nie wychodzą bez wezwania diagnosty i stosują się do obowiązku zakrywania nosa i ust.
- Przed rozpoczęciem badania diagnosta podchodzi do pojazdu i prosi o uchylenie okna. Przez uchylone okno pobiera dokumenty i udaje się do biura. Przed udaniem się do biura informuje klienta, żeby ten pozostał w samochodzie do czasu aż diagnosta opuści halę diagnostyczna.
- Po przybyciu na stanowisko kasowe diagnosta przywołuje klienta nakazuje dezynfekcję rąk. Opłaty przyjmowane są w formie gotówkowej i bezgotówkowej.
- Po pobraniu opłaty i wystawieniu dokumentu sprzedaży diagnosta poleca klientowi udanie się do pojazdu.
- Diagnosta wychodzi na halę diagnostyczną dopiero po tym jak upewni się, że klient przebywa w pojeździe.
- Diagnosta przeprowadza badanie techniczne tylko wtedy kiedy klient przebywa w pojeździe. Klient samodzielnie wjeżdża na stanowisko przeglądowe. Diagnosta nie wchodzi do pojazdu klienta.
- Po zakończeniu badania diagnosta poleca klientowi pozostać w pojeździe. Diagnosta udaje się do biura i informując klienta, że ten może podejść do okienka dopiero wtedy kiedy diagnosta opuści halę.
- W biurze diagnosta wpisuje wynik badania, dokonuje wpisu w dowodzie rejestracyjnym i przez okienko wydaje dokument klientowi. Po czym informuje klienta, żeby ten udał się do pojazdu i tam oczekiwał.
- Dopiero wtedy, kiedy klient będzie w pojeździe diagnosta wychodzi na halę i otwiera bramę wyjazdową.
2. Bez zbędnego umawiania się wykonujemy usługi dodatkowe – ekspresowo i profesjonalnie.
- Klienci podjeżdżając na stację pozostają w pojazdach i nie wychodzą bez wezwania diagnosty. Klienci Stacji stosują się do poleceń diagnosty.
- Przed wjazdem/wejściem osoby do hali diagnostycznej upewnić się czy osoba – klient stosuje się do obowiązku zakrywania nosa i ust.
- Przez uchylone okno pojazdu klient zgłasza rodzaj usługi którą chce wykonać.
- Po zgłoszeniu usługi klient podjeżdża pod wskazane stanowisko w celu realizacji.
- Po podstawieniu samochodu klient opuszcza pojazd i oczekuje na zakończenie usługi poza stanowiskiem w miejscu wyznaczonym stolikiem „kawowym” (lub poza budynkiem stacji) w bezpiecznej odległości.
- Po zakończeniu realizacji usługi diagnosta pobiera opłatę (w dogodnej formie płatniczej) i nadzoruje wyjazd pojazdu z budynku Stacji.
Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów
ul. Mieszka I 39 w Koszalinie
tel. 94 346-26-59; kom. 881-404-555
e-mail: badania-pojazdow-mieszka@zord.pl
Godziny otwarcia:
pon. – pt.: 8.00 – 16.00
sobota: 8.00 – 15.00
Akceptujemy płatności: gotówkowe, bezgotówkowe, BLIK.
1. Organizacja procesu badania technicznego:
- Klienci podjeżdżając na stację pozostają w pojazdach i nie wychodzą bez wezwania diagnosty i stosują się do obowiązku zakrywania nosa i ust.
- Przed rozpoczęciem badania diagnosta podchodzi do pojazdu i prosi o uchylenie okna. Przez uchylone okno pobiera dokumenty i udaje się do biura. Przed udaniem się do biura informuje klienta, żeby ten pozostał w samochodzie do czasu aż diagnosta opuści halę diagnostyczna.
- Po przybyciu na stanowisko kasowe diagnosta przywołuje klienta, nakazuje dezynfekcję rąk. Opłaty przyjmowane są w formie gotówkowej i bezgotówkowej.
- Po pobraniu opłaty i wystawieniu dokumentu sprzedaży diagnosta poleca klientowi udanie się do pojazdu.
- Diagnosta wychodzi na halę diagnostyczną dopiero po tym jak upewni się, że klient przebywa w pojeździe.
- Diagnosta przeprowadza badanie techniczne tylko wtedy kiedy klient przebywa w pojeździe. Klient samodzielnie wjeżdża na stanowisko przeglądowe. Diagnosta nie wchodzi do pojazdu klienta.
- Po zakończeniu badania diagnosta poleca klientowi pozostać w pojeździe. Diagnosta udaje się do biura i informując klienta, że ten może podejść do okienka dopiero wtedy kiedy diagnosta opuści halę.
- W biurze diagnosta wpisuje wynik badania, dokonuje wpisu w dowodzie rejestracyjnym i przez okienko wydaje dokument klientowi. Po czym informuje klienta, żeby ten udał się do pojazdu i tam oczekiwał.
- Dopiero wtedy, kiedy klient będzie w pojeździe diagnosta wychodzi na halę i otwiera bramę wyjazdową.
2. Bez zbędnego umawiania się wykonujemy usługi dodatkowe – ekspresowo i profesjonalnie.
- Klienci podjeżdżając na stację pozostają w pojazdach i nie wychodzą bez wezwania diagnosty. Klienci Stacji stosują się do poleceń diagnosty.
- Przed wjazdem/wejściem osoby do hali diagnostycznej upewnić się czy osoba – klient stosuje się do obowiązku zakrywania nosa i ust.
- Przez uchylone okno pojazdu klient zgłasza rodzaj usługi którą chce wykonać.
- Po zgłoszeniu usługi klient podjeżdża pod wskazane stanowisko w celu realizacji.
- Po podstawieniu samochodu klient opuszcza pojazd i oczekuje na zakończenie usługi poza stanowiskiem w miejscu wyznaczonym stolikiem „kawowym” (lub poza budynkiem stacji) w bezpiecznej odległości.
- Po zakończeniu realizacji usługi diagnosta pobiera opłatę (w dogodnej formie płatniczej) i nadzoruje wyjazd pojazdu z budynku Stacji.